مرکز مشاوره زیبایی پوست و مو رونیا

کاشت مو ، کاشت ابرو ، کاشت خط ریش با روشهای جدید لیزر بدن ، تزریق چربی و ژل و لیفت صورت و بینی

مرکز مشاوره زیبایی پوست و مو رونیا

کاشت مو ، کاشت ابرو ، کاشت خط ریش با روشهای جدید لیزر بدن ، تزریق چربی و ژل و لیفت صورت و بینی

مرکز مشاوره زیبایی پوست و مو رونیا

انجام کلیه خدمات پوست و مو ، کاشت ابرو کاشت مو و کاشت ابرو کاشت خط ریش ارزان، لیزر بدن بوتاکس و لیفت صورت و بینی و تزریق ژل با کمترین قیمت، هایفو و لاغری
تماس جهت مشاوره رایگان : 09129680755

طبقه بندی موضوعی
بایگانی

سؤالات متداول در مورد کاشت ابرو

جمعه, ۹ اسفند ۱۳۹۸، ۰۱:۲۱ ب.ظ

سوالات کاشت ابرو

سؤالات متداول در مورد کاشت ابرو

ممکن است برای متقاضیان پیوند ابرو سؤال هایی پیش آید که به متداول ترین مواردی که با آن ها بیشتر برخورد می شود می پردازیم.

  1.  در چه سنی می توان عمل پیوند ابرو انجام داد؟ با توجه به این که این عمل زیبایی عوارض خاصی ندارد، می توان آن را در هر سنی انجام داد. اما ممکن است برخی از عوامل ارثی ریزش مو در سنین پایین فعال نباشند. از این رو باید تأثیر این عوامل کامل شوند سپس اقدام به کاشت در ناحیه ی سر و ابرو کرد. در غیر این صورت به علت این که موهای کاشته شده نیز به عنوان یک موی طبیعی قلمداد می شوند، ممکن است بر اثر این عوامل ریزش کنند.
  2. شستشو و آرایش سر و صورت چه زمانی پس از عمل می تواند انجام شود؟ یکی دیگر از مسائلی که برای متقاضیان کاشت و پیوند ابرو اهمیت دارد، استفاده از لوازم آرایشی و بهداشتی پس از عمل است. برای شستشوی ناحیه ی برداشت و کاشت ابرو تا سه روز پس از عمل باید صبر کنید. باند ناحیه ی بانک مو نیز معمولاً سه روز بعد برداشته می شود. برای استفاده از لوازم آرایشی نیز باید زخم ها بهبود پیدا کرده باشند و ابرو پوسته اندازی خود را کامل کرده باشد. البته باید دقت داشته باشید، از لوازمی که ممکن است به مو فشار زیاد وارد کنند استفاده نکنید.
  3.  آیا می توان بعد از پیوند ابرو آن را اصلاح کرد؟ ابروی شما پس از مدتی به یک ابروی کاملاً طبیعی تبدیل می شود که هم از نظر عملکرد هم زیبایی مانند ابروی یک فرد عادی است. از این رو می توانید به راحتی آن را اصلاح کنید. البته این کار در ماه های بعد از عمل نباید انجام گیرد تا فولیکول های مو به خوبی خود را با شرایط جدید وفق دهند و محکم شوند. بهتر است تا 1 ماه مراقبت از ابروی خود را فراموش نکنید.
  4.  آیا از موی بدن برای ابرو می توان استفاده کرد؟ اگر کسی بانک موی ضعیف یا نامناسبی داشته باشد می توان از موی بدن نیز برای ابرو استفاده کرد؛ اما اولویت همیشه برای موهای پشت گوش است که هم ضخامت مناسبی دارند هم می تواند زاویه ی رشد خوبی برای ابرو ایجاد کنند.
  • مرکز مشاوره زیبایی پوست و مو

سوالات متداول

سوالات کاشت

سوالات کاشت ابرو

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی